چهارشنبه ۱۶ آبان
مادرانه شعری از سمیه صالحی
از دفتر آب و آتش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۸:۵۱ شماره ثبت ۱۱۰۱۷۵
بازدید : ۴۷۵ | نظرات : ۵۷
|
آخرین اشعار ناب سمیه صالحی
|
#مادرانه
رژ لب، لاک و ریمل و شانه
روی یک میز، پخش و بیگانه
من و آیینه... آه! حسش نیست
بزنم موی خویش را شانه
از تمام زنانِگیْم انگار
هنرم هست شعر و افسانه
صف کشیدند پشت هم کلمات
جمع گنجشکهای پرچانه
می کِشد از اتاق تا به حیاط
ظرفٍ احساس، مشتی از دانه
می پرم از کسالتم امروز
با دو بال رهای پروانه
کودکم تا گشود چشمش را
با نگاهی قشنگ و رندانه
خنده زد زیر لب وبعد از آن
گفت مادر کجاست صبحانه؟
بیت هایم یکی یکی گم شد
در هیاهوی آشپزخانه
#سمیه_صالحی از کتاب" ابرهای پابه ماه"
|
نقدها و نظرات
|
به مهر خواندید عزیز جان🙏💟 | |
|
سپاسگزارم. به مهر خواندید🙏🌱 | |
|
سپاس عزیز جان مانا باشید🙏💚 | |
|
درود و سپاس از توجه و دقت نظر و پیشنهاد خوبتان🙏💚 | |
|
درود تقدیم مهربانی های شما🙏🌱 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.