جمعه ۲۵ آبان
چند رباعی (۵) شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر رباعی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۰۱ شماره ثبت ۱۳۰۲۲۹
بازدید : ۷۱ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
وقتش شده که به حرف من گوش کنی
هر چی که شده رفته فراموش کنی
حالا که سپیده سر زده باید که
شمعی که به ته رسیده خاموش کنی
............................................
ای معجزهی همیشهی بیانکار
رویای همیشه تازهی دلبیدار
در اوج اساطیر جهان میمانی
اسطورهی ناب، عاشق بیتکرار
.............................................
از اشک تو گرچه خاک این تن تر شد
در بغض تو شعرِ گل شدن آخر شد
تو مادر داغدیدهی آن گل که
در خاطرهی شکفتنش پرپر شد
...............................................
فرهاد شدی، ولی بگو تیشه کجاست؟
ای خسته درخت من، بگو ریشه کجاست؟
در زندگیات، مسیر بالیدن و اوج
جز در تب و تابِ عشق و اندیشه کجاست؟
..............................................
شبنم حکیم هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید