شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب عطیه باغی
|
ازت ممنونم ای عشق
به داد من رسیدی
تو اوج ناامیدی
شاید خوشبخت ترین شیم
خدامونو چه دیدی
مهم نیست که چی میشه
آخر قصه ی ما
هر چی خیر وصلاحه
دیگه به امید خدا
ای عشق رویایی من
همدم تنهایی من
دلیل زنده بودنم
باعث رسوایی من
وقتی بهت نزدیک میشم
میسوزم از حرارتت
تو مثل خورشید می مونی
تابیدن شده عادتت
من یه کویر تاریکم
که به تو دل بسته شدم
با نور تو جون می گیرم
از تاریکی خسته شدم
با همه ی وجود تو رو
حس می کنه جون و تنم
از تو چه پنهون عزیزم
عاشق عشق تو منم
|
نقدها و نظرات
|
ممنون و سپاس بانو، نگاه شما زیباست 🌹🌹 | |
|
ممنون و سپاس از لطفتون بانو | |
|
سپاس فراوان، زیبا نگاه شماست | |
|
ممنون و سپاس. زیبا نگاه شماست | |
|
سپاس از شما. زیبا نگاه شماست 🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشمابانوی عزیز
ترانه ی زیبایی بود