جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب صدف عظیمی
|
در وسعت چشمانت ، یک عالَمِ زیبایی است!
در سینه ی پر مهرت ، از عشق چه غوغایی است!
در َ َ َ َ َچک چک َ َ َ َ َ هر باران ، با چتر خیال تو
می خندم و می گویم ، دنیا چه تماشایی است...
تا با تو دمی باشند ، شمع و گل و پروانه
بین دل صد عاشق غوغایی و دعوایی است...
شاید که قصاید هم در چشم تو حیرانند
آن بیت نگاه تو دیوان به تنهایی است...!
مقصود غزل هایم ، هستی به همین خاطر
هر قافیه اش انگار یک خاطرِ رویایی است...!
شیوایی توصیفت ، پایان نپذیرد چون
در وسعت چشمانت یک عالَمِ زیبایی است...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.