سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 6 مرداد 1403
  • روز ترويج آموزش هاي فني و حرفه اي
22 محرم 1446
    Saturday 27 Jul 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      شنبه ۶ مرداد

      خفاشان روز

      شعری از

      بهمن بیدقی

      از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۲۶ شماره ثبت ۱۲۹۹۴۶
        بازدید : ۸۷   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بهمن بیدقی

      خفاشان روز
       
      فرداها و امروزمان را کُشتید
      ابلهانه نگرانِ دیروزیم
      شاید خفاش شب نباشید ،
      همه تان خفاش روزید
       
      دلشوره  مان قُل قُل میکند بدجور
      راهیان نیمروزیم
      کمین کردید به راه ما
      یکریز، چشم به راهمان میدوزید
      دیگر چیزی نمانده است ازما
      همه ی دارو ندارمان را دزدیدید
      ای شماهایی که دائم ،
      روی ابلیس را می بوسید
      شهیدان زنده اند دائم
      اما شماها می پوسید
      هی زنده میشوید ،
      ولی با اسید وجدان ،
      باز می پوسید
      سؤال میکنید تا کِی ؟
      تا ابد المحزون
      ای شماهایی که فکرمیکنید ،
      همه سفید بختید
      همگی تان سیه روزید
       
      ای شماهایی که فکرمیکنید ،
      بهشت را خریده اید با حوری
      اشتباه میکنید بدجوری
      همگی تان درعذابِ جهنم وجدان ،
      تا به سرحد  جِزغالگی  میسوزید
       
      بهمن بیدقی 1403/1/20
       
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      محمدرضا آزادبخت
      جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۳
      درود زیبا بود
      بهمن بیدقی
      بهمن بیدقی
      جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۹
      با سلام و عرض ارادت آقای آزادبخت بزرگوار
      سپاسگزارم
      شاد باشید
      ارسال پاسخ
      فریبرز رامیار
      جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۷
      سلام خندانک
      قرارنیست مدام مهربان باشم خندانک
      بابا دیگه کم بخند خندانک
      محمد گلی ایوری
      جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۱۷
      درودتان بزرگوار
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      بهمن بیدقی
      بهمن بیدقی
      جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۱۸
      با سلام و عرض ارادت هنرمند بزرگوار
      سپاسگزارم
      شاد باشید
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      1