پنجشنبه ۱ آذر
چند رباعی (۱) شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر رباعی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۲ شماره ثبت ۱۲۹۷۳۲
بازدید : ۱۷۵ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
آنگاه، تویی که اتفاق افتادی
شوری به وجود عاشق من دادی
من با تو پر از شکوه پرواز شدم
ای علت جاودانهی آزادی
..................................
در اوج شکوه خود فرهمند شدی
از لذت این حادثه خرسند شدی
این حادثه ناب و بینظیر است که تو
در زندگی خودت هنرمند شدی
..................................
هر لحظه دل عاشق من در تب و تاب است
مستانه و مستانهتر از بادهی ناب است
این شور و شر از شعر تر و تازهی من ریخت
پس شک نکن این شعر طربناک... شراب است
..................................
ای وایِ من و وایِ من و وایِ من از تو
سرریز شده نغمه و آوای من از تو
دلدادهی دیوانهی درمانده منم من
ویران شده هر گوشهی دنیای من از تو
..................................
شبنم حکیم هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
|
🌸بِسمِ اللّهِ الرّحمنِ الرَّحیم🌸
🌷سلام و درود بیپایان🌷
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
معصومه یعنی عشق .. معنای محبّت معصومه یعنی عطرِ الله و طَراوت
معصومه یعنی دخترِ باب الحوایج معصومه یعنی خواهرِجانشاهِ رَءافت
معصومه یعنی یاد زهرا یاد زینب معصومه یعنی آسیه ..حسِ شهامت
معصومه یعنی دلبری با چشمِ بیدار معصومه یعنی حُسنِ دیدارِ سعادت
معصومه یعنی که سفر تا مقصدِ حب معصومه یعنی طیِ راهِ استقامت
معصومه یعنی قَلبِ هَستی شوقِ بودن معصومه یعنی عزّتِ علم و شهادت
معصومه یعنی فَهمِ رویِش در بیابان معصومه یعنی لالهی دشتِ شَرافت
معصومه سردارِ رَشیدِ راستقامت معصومه اقیانوسِ آرامِ نجابت
بااحترام . کوهواره
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
❤️ آغاز دههی کرامت و ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز زیبای دختر بر شما نابیان ارجمند و خانوادههای عزیزتان مبارک❤️
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
🌷
| |
|
بله کاملا درست میگویید🙂... خودم هم به این نکته واقفم... نمیدونم چرا موقع نوشتن، بعضی از رباعیها با یه هجای اضافه در ذهن من جوشیدن و متولد شدن😀😀😀
خیلی خیلی ممنونم از محبت شما😊😊 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.