شنبه ۳ آذر
تارهای دلتنگی شعری از حسن عباسي
از دفتر سپيد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۰۹ شماره ثبت ۱۲۹۵۶۷
بازدید : ۱۴۴ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب حسن عباسي
|
دلتنگی به تنگ آمده بود
از عقربهی ساعتی که از زمان جا مانده
و تیک تیک تیکش
تکه تکه شده
در لحظه لحظهای که دیگر نیست
عنکبوت
جایت را بافته بود
و من با لمس غُبار نشسته بر میزی
که آغاز لمس دستانت بود
تو را در آینه دیدم
که چشمهایت دلتنگی را
در کاسهی چشمم ریخت و
لبریز تو شدم...
کی بر میگردی
تا دوباره سیراب شود چشمهایم
و تار و مار شود تارهای دلتنگیات
حسن عباسی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما شاعر گرانقدر سرکار خانم عجم سپاسگزار مهرتان هستم لطف کردید شاعر بمانید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب عباسی بزرگوار
مثل همیشه بسیارزیبابود
لذت بردم ازقلم خوب شما