سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
    1 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت معصومه سلام الله عليها، 173 هـ ق، روز ملي دختران
    Wednesday 8 May 2024
    • روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

    دلتنگ توأم ...

    شعری از

    قاسم پیرنظر سلیم

    از دفتر سری به هم زنیم نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ ۱۳ روز پیش شماره ثبت ۱۲۹۴۸۸
      بازدید : ۴۰   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    دلتنگ توام
    ای بی خبر ازمن که می آلوده ومستی
    پیوسته پرستار غمم بوده و هستی
    ازدوری تو جان به لبم ؛ دل تودلم نیست
    دنیا که ز من ردشده  ؛ همگام توهم نیست ؟
    عطری که نسیم ٱوردش ، می بردش باد
    دلتنگ توام چاره کن ای خانه ات اباد
    من بی تو مثال گل توفان زده هستم
    پژمرده و پرپر شده ؛ اما ز تو  مستم
    چون رود پر از بغض که با سینه خزیده
    مرداب نصیبش شده  ..؟  دریا نرسیده
    مانند گل قالی عشاق کهن دیر
    درحاشیه گنجانده شد ازدور شودسیر 
    در باورتو لذت عالم زر و سیم است
    درباور من حرمت دل عشق سلیم است
    پیرنظر(سلیم)
    زمستان : ۴۰۲
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    ۱۱ روز پیش
    درود شعر خوش آهنگی است .

    موفق باشید .
    خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    ۱۰ روز پیش
    درود استاد عزیز
    بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
    محمد اکرمی (خسرو)
    ۱۱ روز پیش
    درود جناب پیرنظر
    زیبا سرودید و دلنشین
    پیروز و دلشاد باشید
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    علی شاهی تخلص(محزون)
    ۱۱ روز پیش
    سلام استاد
    شعری زیبا خواندم وبا واژه ها آشنا شدم.
    زنده باشید
    فرامرز عبداله پور
    ۱۱ روز پیش
    درود
    زیبا ودلنشین وپراحساس
    سروده اید
    🙏❤⚘
    رقص قلمتان ابدی
    علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
    ۱۰ روز پیش
    درود بر شما استاد پیر نظر بزرگوار 🌺💐🌺
    مثنوی بسیار عالی سرودید واقعا لذت بردم آفرین ها 🌺🌺💐
    ساسان نجفی(سراب)
    ۱۰ روز پیش
    درود بر جناب پیرنظر عزیز..
    زیبا سرودید..
    خندانک خندانک




    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0