جمعه ۲ آذر
دلتنگی شعری از لیلا حیدری
از دفتر اشعار لیلا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۲ شماره ثبت ۱۲۹۷۵۳
بازدید : ۱۷۷ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب لیلا حیدری
|
کنارم نیستی حالا دلم چون ابر می بارد
دلم تنگ است و هرگز دست از تو بر نمی دارد
مرا نادیده می گیری، نمی دانی که در خاکم
به غیر از تو کسی بذر محبّت را نمی کارد
بیا ای رفته از دستم که می افتد دلم از پا
به غیرازتوکسی شادی به این خانه نمی آرد
مرا دوری به غم آلوده کرد و نای رفتن نیست
بمیرم کاش از دردم ، خدا ای کاش بگذارد
منم لیلای بی مجنون، همان تنهاترین تنها
ولی هر کس به ظن خود مرا دیوانه پندارد
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان لطف دارین 😍😍😍😍🌺🌺 | |
|
سپاس گزارم بزرگوارید 😍😍😍🌺🌺 | |
|
درود برشما سپاس گزارم 😍😍😍🌺🌺 | |
|
درود برشما شاگرد شماییم😍😍😍🌺🌺 | |
|
درود سپاس فراوان بزرگوارید 😍😍😍🌺🌺 | |
|
سپاس فراوان زیبا نگاهید عزیزم 😍😍😍🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما
خوش آمدید