جمعه ۲ آذر
حاصل عمر شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ۰۱:۵۶ شماره ثبت ۱۲۹۱۶۷
بازدید : ۱۴۲ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
آن چه حاصل شود از کاشتنِ دانه ی تو
وارثت میخورد از میوهی گلخانهی تو
عاشق و یار خودت باش که هرگز نشود
هیچ یاری به کمال ، عاشق دیوانهی تو
کور بینا شود آن لحظه عصا را شکند
یار دیروز شود ، دشمن و بیگانهی تو
هر چه دیوار شود سدِّ تو ، قَدَّش نرسد
به بلندای قَدِ همّتِ مردانهی تو
گر بخواهی شود این کوه ، به دستان تو نرم
همچو فرهاد ، کتابت شود افسانهی تو
عمر کوتاه نَیَرزد ، به قناعت گذران
تکه نانی بشود سفرهی شاهانه تو
شادی و شور ، تمنّا کن و مستانه بخند
برسد گوش فلک ، خندهی مستانه تو
مریم رحمتی پویا"تمنا "
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس ممنونم از لطف و محبتتون زنده باشید به مهر بزرگوارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانوی عزیز