يکشنبه ۴ آذر
پهلوی تو باشم شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ ۱۶:۱۰ شماره ثبت ۱۳۲۴۷۹
بازدید : ۸۶ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
ای کاش که بی فاصله پهلوی تو باشم
رام تو و در چنگ دو بازوی تو باشم
در جنگل احساست و آن موی پریشان
از بین همه زاغ و زغن ، قوی تو باشم
یا بوی ختن بشنوی از دامنهی کوه
نزدیک شوی بر من و آهوی تو باشم
من خود که فریبنده و اغواگرم ، ای کاش
افسون شدهی حیله و جادوی تو باشم
خواهم که شبی تب کنی از دوریام ای یار
پرواز کنم سوی تو ، داروی تو باشم
گر قصه و افسانه تمنا کنی از من
آن طوطیِ خوش لهجه ، سخن گوی تو باشم
مریم رحمتی پویا"تمنا "
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس فراوان | |
|
درود و سپاس بزرگوار | |
|
درود و سپاس بزرگوار ممنونم از محبتتون | |
|
درود و سپاس جناب طاهری بزرگوار ممنونم از محبتتون | |
|
درود و سپاس بزرگوار ممنونم از لطف و توجهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.