جمعه ۲ آذر
توافق هستهای شعری از احمد رضا شیخ
از دفتر سیب نقره ای 2 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ۱۹:۵۷ شماره ثبت ۱۲۹۱۵۷
بازدید : ۱۱۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب احمد رضا شیخ
|
مقصود من از گفتن این شعر عیان است
"چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است"
در وصف شما هر غزلی را که سرودم
در گوشه ی انباری ما در چمدان است
گفتید به امید خدا گر که توافق
حاصل شود آنگونه که دشمن نگران است
سختی رود و موسم فتح و ظفر آید
چون عید که در آخر ماه رمضان است
اما به نظر وعده تان باد هوا بود
امروز که از قیمت اجناس عیان است
دیروز دلم مدح شما ذکر لبش بود
امروز پشیمان شده و مرثیه خوان است
#احمدرضاشیخ
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم شاعر مربع سرای توانا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار عالیست
درود بر شما