جمعه ۲ آذر
صدای قدم ها شعری از مجتبی احمدی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ ۲۲:۳۹ شماره ثبت ۱۲۹۱۱۱
بازدید : ۲۰۵ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر مجتبی احمدی زاده
آخرین اشعار ناب مجتبی احمدی زاده
|
قدم خواهم زد
تا آستانه تو
تا آغوش ماه
تا شب معراج
تا هر چه بادا باد
صدای قدم هایم را می شنوی . . . ؟
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم بانو عجم بزرگوار | |
|
درودتان باد جناب حاجی پوری بزرگوار | |
|
درودتان باد خانم کاسیانی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
کوتاه زیبایی است