دیندیرمدین ئیللردی کونول اودلارا یانسین
گوز دونمدی قویدوم کی باخار یولارا قالسین
کچدیر منیم ئیللربویی بیرثانییَم ئیل تک
أود قاخدی گِدر ثانییه لردن جانا سالسین
سئزدیر گوزومون قارَسی یالقیز گئجه لردن
چوخ گوزلدیم اخیرگئجه گوزدن،گوزاغارسین
شوقینده سنین بیر کپنک تک نازا یاندیم
گاه شمعَتای اودسالدی کونول جانداقوتارسین
یارگلمدی بیریول منیم هیجر اتشیم آلسین
بو درده چیخیب آهیمی فریادیم اوجالسین
روحیم سنیدین جانیمه ایستر أوله سنسیز
قیسمت ندی بالیخ کی دنیزدن آرالانسین
عشقین ندیر آلدیم دیله دادسینماغا بیردم
گوردم منی کونلوم یاراخاطیر یاری،یارسین
یار ایستدی هربیر دونه یاریم یاری یاردیم
یار بیلمدی یاریم منی یار اولماغا قالسین
دوتدوم ساچین اورتوک یری ترساتکی یاندیم
دوز کعبم اولوب جانیمی جانانه دولانسین
دونودم باشاگلسین باشاهیجران غمی شیرین
قوربان اولوب اخیر جانی جانانینه چاتسین
لیلا سُوَن هرکیمسه کی مجنون اولابیلمز
فرهاده تای اولماز گوره شیرین ،داغی یارسین
خسروسایی چوخ واردیکی شیرین دادین السین
چوخلار تیشه سین ظولمیله قالخیزدیکی چالسین
روح اله سلیمی ناحیه
به شعر ناب خوش برگشتید
موفق باشید