يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب حسن پوررضایی
|
هرجا که باشم، یادِ تو در قلب، جاریست
با بودنت، دنیای من، شاد و بهاریست
دنیای من، دنیای رنگینیست ای عشق
رنگینکمانِ لحظههایم، لالهزاریست
تقدیر میخواهد که باشم مثلِ دریا
دریای پُرموجی که در دشت و صحاریست
هر لحظهام یک داستانی از جنون است
هر قصّهام، دیوانِ شعرِ بیقراریست
مانندِ من، چندان، به دنیا کس ندیده
عاشقترین مردَم که کارم رازداریست
در باغ و بستان همدمم با سوسن امّا
چون بلبلی، کارم همیشه سوگواریست
مجموعهی رنج و غرورم، تلخکامم
از نارفیقان، بر دلم صد زخمِ کاریست
|
|
نقدها و نظرات
|
ای هم صدا ، صدای تو انرژی من است...ارزو میکنم همیشه صدایت رسا بماند خانوم گل : | |
|
به نام دوست
این " قطعه " ، بداهه ایست ( تقریباً ) با کمی وقت بیشتر ، تقدیم به شاعر فرهیخته جناب استاد عباسعلی استکی ( چشمه ) و با ادای احترام به دعوت ایشان و با درود به دیگر دوستان شاعری که در بداهه سرایی استاد احمدی زاده شرکت دارند.
بر بام بزرگان چه نشینم که پر و بال یاریگر من نیست به پروازِ "بداهه "
من قطرهام و "چشمه" مگر با نفسِ شعر آهسته بگوید به دلم رازِ "بداهه"
یک عمر به پولاد زدم چنگ که شاید یک نغمه به پا خیزد از آن سازِ "بداهه"
افسوس که امروز مرا حوصلهای نیست تا آنکه ببویم گلِ اعجازِ "بداهه "
ارادتمند: حسن پوررضایی
| |
|
درود بر شما خوبان و عزیزان خوش قامت و خوش قلم
ارزو میکنم همیشه این چنان بمانی تا بمانم سپاسگذارم | |
|
درودت باد هم صدای خوش صدای من | |
|
خوشا بر تو با ان قلب مهربانت بمان رفیق تا بمانم | |
|
ارزو دارم همیشه باطراوت بمانی ساسان ریشه دار ...... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استاد ارجمند