جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مجید محمدی(تنها)
آخرین اشعار ناب مجید محمدی(تنها)
|
درد هم باشی دوستت دارم
دوست داشته شدن بلدی؟
عشق هم باشی عاشقتم
عشق شدن بلدی؟
گر ویران شوی میسازم تو را
ساخته شدن بلدی؟
چشم وا کنی می نازم به تو
بلند شدن از خواب را بلدی؟
بلدی دستانت را باز کنی؟
این همه مهر را از من بگیری
من نیز از زیر این همه مهر
کمر راست کنم چون کوه استوار شوم
حال نوبت به توست
لیلی شدن و لیلی ماندن را بلدی؟
#مجید_محمدی(تنها)
#تخلص_تنها
|
نقدها و نظرات
|
هزاران بار درود بر شما 🌷 سپاس از توجه پر مهرتان🌷 | |
|
درود بر شما ممنون از شما شاعر عزیز🌹 | |
|
درود بر شما شاعر بزرگ مهر من نیز به نوبه خود سال جدید رو تبریک میگم و سالی پر از موفقیت و شادی برای شما آرزومندم🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آمدید
انشاءالله که بلد باشند..
در پناه حق