به هر زمین که رسد آفت نژادپرست
به خلق حلقه زند نکبت نژادپرست
.
هر آن که شاهد تاریخ بوده، دیده عیان
به صفحه های زمان، دهشت نژادپرست
.
زنی دریده شکم شد جَنین بریده گلو
به تیغ لشکر بی رأفت نژادپرست
.
«خلاص شد» پسری نوجوان کنار پدر
به تیر جَرگه یِ کَژسیرت نژادپرست
.
به مشت می زند از غیظ، دختری به شکم
پس از عبور تب شهوت نژادپرست
.
دوام نسل بُوَد همّت تمام وحوش
به حفظ گونه همی همّت نژادپرست
.
شکست می خورد آخر، سپاه خون و نژاد
همان که وهم کند شوکت نژادپرست
.
به دست حزب اِلاهی، هلاکشان حتمی ست
همیشه بوده همین، غایت نژادپرست
در آستانه ورود به جنگ عظیم جهانی که اکثر طرف های درگیر، ملی گرایان و قوم گرایان نژادپرست هستند، امید است تحلیل ها اشتباه باشد و جنگی سر نگیرد
و خدا کند اگر جنگ آغاز شد پای آن به ایران زمین باز نشود
و اگر زبانه آتش جنگ به این مرز و بوم رسید به یاری خدای مهربان، همانند همیشه تاریخ، از این نبرد سربلند بیرون می آییم و پا بر جا خواهیم ماند.
نژادپرست سرباز شیطان است و ایرانیان خداجو، باکی از سربازان شیطان ندارند. بارها در گذار هزاره ها، لاشه های مهاجمان در کوه و دشت این سرزمین بر خاک افتاده اند. اینبار هم...
بسم الله الرّحمن الرّحیم
(( وَ جَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدّاً وَ مِنْ خَلْفِهِمْ سَدّاً
فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ - آیه ۹ سوره یس )) .