جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
لطف خداوند
الهی صبحتان شیرین چون قند
به روی ماهتان خورشید پیوند
به هر جا می روید و باز آیید
شود همراهتان لطف خداوند
سید علی کهنگی فروردین 1403
آهنگ دریا
من و صبح و شما و باغ و صحرا
نسیمی شاد با آهنگ دریا
چه روزی می شود تا شب رفیقان
شود تعبیر اگر این خواب زیبا
سید علی کهنگی فروردین
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما خواهر بزرگوار،ممنون از لطف شما،درست می فرمایید،چنان بهتره | |
|
سلام آقای آزاد عزیز،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
قربان شما آقای مهدی پور عزیز،سپاسگزار لطف شما هستم | |
|
سلام آقای اکرمی عزیز،ممنون و متشکرم از محبت شما،انشالله شما هم سال خوبی داشته باشید | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای نجفی عزیز | |
|
سپاس گزار لطف و محبت شما هستم آقای بهلول عزیز | |
|
ممنون و متشکرم از لطف شما خواهر گرامی،سال نو همچنین بر شما مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود استاد ارجمند
زیبا سرودید و امیدبخش و بهاری و سحرخیزانه
در مصراع اول به نظرم ( چون ) را چُنان بنویسید .
سلامت باشید و دلشاد
نوروزتان پیروز روزگاران تان خوش.