پنجشنبه ۱ آذر
مرا شکستی شعری از یاسر کریمی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۱۲ شماره ثبت ۱۲۸۴۵۴
بازدید : ۱۶۵ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب یاسر کریمی
|
بنام خدا
مرا به طعنه شکستی، چرا گمان داری
هنوز مهر تو باید، که سر گران داری
بلی، به فتنه نشاندی و نیک می دانی
که همچو مرغ اسیرم،به آشیان داری
تو آگهی که به بند تو صید آسانم
نظر به بنده نداری،به دیگران داری
مرا غلام،به درگاه خود نمی دانی
چو برده ای که ز بازار، رایگان داری
چگونه جان برهانم، ز کنج زندانت
از آنکه شحنه به قلبم ،نگاهبان داری
زِ دست پس زده ای دل، زپا به پیش آری
اگر که مهر نداری، چرا عنان داری
از آن نظر که گرفتی ،مرا هویدا شد
هنوز مهر مرا در درون نهان داری
بیا ز کوچه ی محنت،به مهر در گذریم
که این بهار زنخوت، به من خزان داری
هزار غنچه براید ز شاخه ی کهنم
اگر به غمزه بیایی دلم جوان داری
یاس ۱۴۰۲
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما عزیز بزرگوار ممنونم از حضور گرم شما | |
|
درود بر بانوی گرامی زیبا می بینید ممنون از حضور شما | |
|
درود بر جناب زراعتی عزیز ممنون از حضور گرم شما لطف دارید شما | |
|
درود بر شما امیدوارم سلامت و تندرست باشید ممنون از حضور گرم شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
شاد باشید