پنجشنبه ۱ آذر
گمگشته شعری از یاسر کریمی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶ شماره ثبت ۱۲۸۴۲۵
بازدید : ۱۶۷ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب یاسر کریمی
|
...................غزل
ندانستم چه در سر داری ای عشق
چو مجنونم به هر ،در داری ای عشق
کشیدی جان من در کوی و برزن
دو چشمانم ز غم تر داری ای عشق
دو بالم بسته بر زندان فکندی
مرا بی بال و بی پَر داری ای عشق
دلم بردی بیا جانم مسوزان
چرا پنهان ز من ،سر داری ای عشق
نمی جویم تو را خود جستجو کن
که صد گمگشته،در بر داری ای عشق
......................دو بیتی
نمی دانم چه در سر داری ای عشق
چو مجنونم به هر در داری ای عشق
نمی جویم تو را خود جستجو کن
که صد گمگشته در بر داری ای عشق
|
|
نقدها و نظرات
|
درو ها بر شما استاد گرامی ممنونم از نظر شما حتما باز باز نگری خواهم کرد | |
|
درود بر استاد مدهوش عزیز و بزرگوار ممنون از حضور گرم شما | |
|
درود بر جناب رافع عزیز و بزرگوار سلامت و تندرست باشید | |
|
ممنون بانوی ارجمند و گرامی درود بر شما سپاس بابت حضور و دعای خیر شما | |
|
درود استاد گرامی ممنون از توجه جنابعالی | |
|
درود بر شما بانوی ارجمند و بزرگوار سلامت باشید در پناه حق | |
|
درود بر شما جناب ایبو ممنون از حضور گرم شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان نویسا
بمانید به مهر و بسرایید