جمعه ۲ آذر
سوررئال 1 شعری از کاظم دولت آبادی(فراز)
از دفتر فراز ١ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۰۱ شماره ثبت ۱۲۸۴۲
بازدید : ۸۵۴ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر کاظم دولت آبادی(فراز)
آخرین اشعار ناب کاظم دولت آبادی(فراز)
|
" سوررئال 1"
من نظاره گر_
آینه ای هستم
که
اضلاع اش در هم
فرو می ریزند
و
محو می شوند
در انحنای زمان
آنگاه
من از چهارچوب_
شیشه ای_ اتاق ام
- در تعلیقی از فضا و زمان -
رها می شوم
و تکثیر می شوم در
آینه های_ بدون مرز ،
- در آبستره ای
از نماد و شیء -
. . .
در آنسوی آینه
- در مجازی فضا -
مردی دنبال میکند
شیئ ای از جنس خویش
(- نه از جنس من -)
و من در جستجوی_
اشیاء_ گمشده ی_
خویشتنم،
در
تکه های_
خرد_
آینه
-----------------
05/03/92
کاظم دولت آبادی (فراز)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.