سلام جناب مدهوش حال شما خوبه
امید که خوب باشید .
بزرگوار خاطرتان هست دوسال پیش چند کپی از شعرای دیگر داشتید
و دوستانکه نام نمیبرم در قسمت مطالب
به شما تذکر دادند
و در قسمت مطالب نوشتند شعر برای اخوان ثالث است
خانه ام آتش گرفته آتشی جان سوز
خاطرتان هست آیا
و چند وقت بعد دو باره شعری دیگر که از طرف شما تقریبا کپی شده بود
و آن دعوای صبح گاهی که من آمدم و خواهش کردم هر دو نفر دکتر هستید لطفاً کوتاه بیایید .
خاطرتان هست .
آنها هیچ... نادیده
ولی من از شما دفاع کردم
سر کپی شعر قبلی درست است
گفتم تا جناب مدهوش نیاید نقد را پاک کنید درست است آیا .
توضیح شما چه بود گفتید شعر خودم است خدمت شما عرض شد در بیشتر از پنج سایت شعر به نام شخص دیگری است
درست است شما قبول نکردید .
از آن به بعد در صفحه شما نیامدم
ببینید جناب مدهوش شاعر یک شعر برایش زحمت کشیده شعر فرزند شاعر است
اگر من و شما رعایت نکنیم سنگ روی سنگ بند میشود آیا .
حالا تیکه ی تان چیست نفرات شاید جدید باشند ولی من را که میشناسید .
چرا به کاری که کردید اعتراف نکردید
خیلی سخت است
بگویید آقا من اشتباه کردم مطالبی در ذهنم بود و ناخداگاه به مطالب شاعر اصلی همخوانی پیداکرده
ولی شما نگفتید .
دوست من شما تحصیل کرده هستید .
و چندین مورد کپی کاری داشتید آیا این کار درست است .
چندین بار و به خاطر کاری که کردید عذرخواهی هم نکردید
خدایی خود من اگر احساس کنم گوشه ای از شعر م شباهت دارد به بیت با مصرع شاعری کالا بیت را قلم میگیرم
وقتی خودم بلدم شعر بگم چرا شاعر دیگری را الکی گنده کنم و همه بکند این شعر برای فلان شاعر است حالا شعر هم اگر شعر بدرد نخوری باشد با این کار من شعر هم بزرگ میشود .
موفق باشید جناب مدهوش
است .
بسیار زیبا
در عین زیبایی
و با معنی و مفهوم
و ساختار منسجم و درعین سادگی
شعر روانی است .
درود بر شما