پنجشنبه ۱ آذر
آتش دل شعری از یاسر کریمی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ۲۰:۰۰ شماره ثبت ۱۲۸۳۲۲
بازدید : ۱۶۳ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب یاسر کریمی
|
بنام خدا
درد دوری تو را باده مصفا نکند
غم هجران مرا گریه مداوا نکند
هر که بر آتش جان من غمدیده نشست
تاب آن شعله ی سوزان به ثریا نکند
غیر آن اشک که از دیده بریزم به رحیل
دگری تَفِ من غمزده اطفا نکند
هُرم و گرمای دلم را بنشاند نظری
خنک این غائله را پهنه ی دریا نکند
از چه پنهانی و از حال دلم بی خبری
کس از این درد نهان حل معما نکند
سوخت مجنون دل آزرده به حال من و گفت
این تطاول که تو دیدی دل رسوا نکند
آب بر آتش من هستی و خود با خبری
کین جفا را دگری با من شیدا نکند
دل چون سنگ تو هر دفعه مرا زد شرری
دل دیوانه ی من غیر مدارا نکند
یاس" را عبرت از این حادثه گویا نشود
که دگر بذر وفا عرضه به صحرا نکند
یاس۱۴۰۲
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سلامت باشید به مهر | |
|
درود بر شما سلامت باشید | |
|
درود بر جناب مهدی پور سلامت باشید | |
|
درود بانو حصارکی ممنون از توجه شما بسیار سپاسگذارم | |
|
درود بر جناب زراعتی نیکو خصال سلامت باشید در پناه حق | |
|
درود بر جناب میرزا دوست گرامی زیبا می بینید ممنون از توجه جنابعالی | |
|
درود بانو ممنون از توجه شما بزرگوار | |
|
درود بانوی گرامی سلامت باشید ممنون از توجه شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیبا خواندم از قلمتان
بمانید به مهر و بسرایید