جمعه ۲۵ آبان
چند دوبیتی عاشقانه_عارفانه شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر دوبیتی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۹:۵۹ شماره ثبت ۱۲۸۰۶۵
بازدید : ۱۴۰ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
تو مثل نور تابیدی و رفتی
تو یک لحظه درخشیدی و رفتی
تمام انعکاس روشنی را
به یک آیینه بخشیدی و رفتی
........................
و نامم را بخوان و عاشقم کن
درون من بمان و عاشقم کن
تو که در جان من ریشه دواندی
مرا از خود بدان و عاشقم کن
........................
پرم از نغمهی عشق و ترنم
پر از زیباترین حس تجسم
تجسم میکنم بر پردهی جان
تو را با حس ناب یک تبسم
.........................
همیشه تحت تأثیر نگاهت
دچار شرح و تفسیر نگاهت
کسی که حرف چشمان تو را خواند
شده هر ذره تسخیر نگاهت
..........................
شب است و پنجره باز و من و ماه
دوتا همدل، دوتا همخون، دو همراه
سکوت شب میان ما پر از شعر
و شعر ما پر از رویای دلخواه
.........................
تو را در لحظهای پر شور دیدم
تو را در انعکاس نور دیدم
تو را در خود، تو را از خود، و ناگاه
تو را در آینه از دور دیدم
.........................
تنم با نغمهی هر ساز، رقصان
تنم با موج هر آواز، رقصان
تنم در رقص خود مست ترنم
تنم مستانه تا پرواز، رقصان
.........................
شبنم حکیم هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد