جمعه ۲ آذر
هر چه کنی به خود کنی شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۷:۰۷ شماره ثبت ۱۲۸۰۰۴
بازدید : ۲۵۴ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
بیداد اگر کنی ، به ستم مبتلا شوی
با ذاتِ مِس ، چگونه توانی طلا شوی
هر خوب و بد به آینهی آسمان رسد
در انعکاس فتنه ، اسیر بلا شوی
زنگار غم به اشک ز چشمان خود بشوی
تا همچو جامِ بادهی زر ، پر جلا شوی
هر جا اسیر بند کسی چون خودت شدی
آن گه به ذات گوهر خود آشنا شوی
پوشیده در خفا و به دور از نگاه خلق
هر بد کنی به محضر حق ،بر ملا شوی
پندار نیک و گفتن و کردار نیک را
سر لوحه کن تمنا تا کیمیا شوی
مریم رحمتی پویا "تمنا"
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام، خوبین ؟ خیر متاسفانه فکر میکنم شعر نو مینویسن | |
|
سلام و ارادت ممنونم از محبتتون بزرگوار لازم شد یک مسابقه آشپزی هم با شما برگزار کنم 😊😊😊 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پانزدهم شعبان سال روز میلاد خجسته قطب عالم امکان،
حضرت ولی عصر حجت بن الحسن علیه السلام بر همه شعیان جهان مبارک باد
بداهه ای تقدیم دوستان:
شب میلاد ارباب جهان است
نه بینی چون که از دیده نهان است
برای مقدمش جان می فشانیم
عزیز فاطمه آرام جان است
خرم و تندرست باشید