جمعه ۲۵ آبان
زندگی شعری از رضا فیاضی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۲۱:۴۳ شماره ثبت ۱۲۷۸۸۴
بازدید : ۱۶۵ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب رضا فیاضی
|
باز با عطر نسیم سحری
باد در پنجره هو هو کرده
آمده روز دگر با خورشید
پرتو نور به ما رو کرده
زندگی چرخش یک عقربه است
ارزش ثانیه هایش کم نیست
خنده کن خنده بسان رطب است
سهم دل خنده بود،ماتم نیست
چه به ماتم چه به شادی چه به غم
عمر ما روز و شبش میگذرد
بیخیال غم دنیا،تو بخند
زندگی خوب و بدش می گذرد
1395.11.10
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از توجهتون. اصلاح شد⚘️⚘️ | |
|
ممنون از لطف و توجهتون | |
|
یاشیاسان | |
|
خیلی ممنون از حسن توجه شما | |
|
درود | |
|
بسیار عالی بود استاد قلمتان سبز | |
|
سلام ممنونم بخاطر توجهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
فقط قالب چهارپاره ست..
درود بر شما