پنجشنبه ۲۴ آبان
میلادآغاامام حسین ع شعری از وهب رنجبرکلیبی
از دفتر دفترشعروهب رنجبر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۲۳:۵۷ شماره ثبت ۱۲۷۷۲۶
بازدید : ۹۶ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب وهب رنجبرکلیبی
|
رویدامشب بپابوس علی باصدمبارک باد
که دراین خاندان امشب تولدمیشودنوزاد
همانی که ملائک مژده وصلش به دادند
بیامدبرزمین جبریلونامش راحسین بنهاد
حریم فاطمه امشب پرازشورونشاطست چون
زنان هاشمی آیندبتبریک ومبارکباد
تجلی کرداماموپشت ابن معاویه لرزید
که ازنورحسین امشب سپاه کفرشدبرباد
حسین آموزگارست درشهادت. علم. هم تقوا
حسین ازکودکی خط شهادت رابنابنهاد
وروزی شمردون رأسش بریده ازقفاازکین
همانی که محمدبرگلویش کام خودبنهاد
خمینی کبیردر روزاین مولودتاریخساز
سپاه پاسداران. رابدین منظوربنابنهاد
پس ازچارده قرن اکنون سپاه سبزپوش او
فروپاشیده ازهم آن بنای کاخ استبداد
سپاه سبزپوش اوبریده ازعلائقها
که تاراه حسین بررهروان اوکندارشاد
به لبهای شمااکنون نشاط وخنده می بینم
وهب. تبریک میگویدبه این میلادواین همزاد.
جاسک۷۳/۳/۷
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سوم شعبان، میلاد با سعادت سالار شهدای کربلا ، حضرت امام حسین بن علی (ع) مبارک باد