دوشنبه ۲۸ آبان
جهل شعری از بهزاد سرافراز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ۱۵:۵۷ شماره ثبت ۱۲۷۲۹۲
بازدید : ۱۶۸ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب بهزاد سرافراز
|
این زندگانی طاقتِ بسیار می خواهد
با شهرِ نادان روز و شب پیکار می خواهد
دردم درونِ خانهٔ دل ساکت و تنهاست
فهمیدنش چون درکِ بی مقدار می خواهد
اینجا به مردم تکیه کردن تکیه بر باد است
روحِ غریبم شانهٔ دیوار می خواهد
با کارِ خوبم آدمِ خوبی نخواهم شد
بددیدن و بدکردن و انکار می خواهد
از کارِ دنیا لحظه ای سردرنیاوردم
زیرا مرا از خویشتن بیزار می خواهد
ای عشق باید مثلِ کوهی پشتِ من باشی
چون جنگ با جهل و حسادت یار می خواهد
🍀هواجان جاویدان🍀
|
نقدها و نظرات
|
💐💐💐 آقای استکی
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای نجفی
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای مهدی پور
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای مدهوش
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای اکرمی
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای نظری سرمازه
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای کریمی
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای انصاری
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای شیخی
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 سارا خانم
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای انصاری
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای ایوری
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
درود خودتان گل هستید اما یازده پیام گلدار باعث می شود که نظر دوستان دیگر دیده نشود. خواهش می کنم که حذفشان کنید. | |
|
💐💐💐 آقای زارع
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 آقای عبداله پور
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
|
💐💐💐 خانم کاسیانی
حضورتان ارزشمند است. 💐💐💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود