جمعه ۹ آذر
فریبستان ناز شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۱۸ شماره ثبت ۱۲۶۸۷۰
بازدید : ۱۶۴ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
فریبستان ناز
دیگران از درد می نالند و من از دوری اش
ای به قربان جواب نامه های زوری اش
با تمام بی محبت بودن و سنگین سری
بیشتر دل می برد انگار این مغروری اش
در حسابش نیست بر من جائی و باخوشدلی
می گذارم پای زیبائیّ و بی منظوری اش
در فریبستان نازش غرقم و دانم که او
می کشد آخر مرا با خنده های سوری اش
چشم سبزش در تماشا خانه ی رویای من
می کشد دربند ،چشم صدهزاران حوری اش
فرض بر این می گذارم که نمی خواهد مرا
کی رسد آخر به پایان دوره ی منفوری اش
کاش واسع با چنین احوال زار و درهمش
دست بر می داشت از این مسلک منشوری اش
سید علی کهنگی آبان1402
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام و ادب خدمت شما شاعر توانای همشهری و بزرگوار،سپاس گزار لطف و همراهی همیشگی شما هستم | |
|
سپاس از شما خواهر بزرگوار | |
|
سلام استاد استکی عزیز،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
درود جناب محمدی ارجمند جسارتا کل شعر هیچ گونه خطای وزنی ندارد 🌺🙏 | |
|
سلام خدمت شما آقای محمدی بزرگوار،از توجه شما بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
ممنون و متشکرم آقای مهدی پور عزیز | |
|
قربان شما آقای اکرمی عزیز،بسیار ممنون و متشکرم | |
|
سپاس از لطف شما آقای کریمی عزیز | |
|
ممنون و متشکرم از محبت شما آقای بهلول عزیز | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای دارائی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بسیار شیرین و زیباست
و در خوانش جذبه فراوانی ایجاد میکند
درود بر شما و احسنت👏👏🌺🌺