جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر توحید هاشملو قلمدار
آخرین اشعار ناب توحید هاشملو قلمدار
|
خسته از دلتنگی و بی تابی و این شب
نمیخواهم سکوتم را بشکنم
این دل شکسته التیام میخواهد
تب کرده و میسوزد از عشق
باران چرا نمی بارد
خدایا به زنده بودن مگر می ارزد
یا دلخوشی به این دنیا
واقعا به چی می نازد
بداند که شاید فردا نباشد چه؟
باز از دل شکسته پل میسازد
یا باز آهنگ جهالت مینوازد
من که سوختم
چه فرقی دارد باشم یا نباشم
دلم را که شکست
خدایا میفهمد خطایش
که هیچ نمیماند برایش
یا هر چه کرده آن دل که شکسته
میبیند آخر سزایش
ای کاش که بفهمد
با دل شکسته ام
با زخم زبانهایی که نمک پاشیده جایش
دعای میکنم من هم برایش
نیک باشد آخر نهانش
من که نشد این دنیا به کامم
بهار شود آخر خزانش
|
نقدها و نظرات
|
بسیار سپاسگذارم بانو .لطف دارید شما🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌼🌼🌼🌼🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐 | |
|
💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮 | |
|
💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙 | |
|
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🌼🪷🪷🪷🪷💐💐💐💐🌺🌺🌺🌻🌺💐💐🪷🪷🪷🪷🌼🌼🪷🪷💐💐🌺 | |
|
ممنون از الطاف روز افزون استاد و همراه همیشگی🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷💐💐💐💐💐💐💐💐🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🙏🙏🙏🙏🙏🙏 | |
|
🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻 💙💙💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 💐💐💐💐💐💐 🌼🌼🌼🌼 💟💟💟 ❤️❤️ ❤️🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻 💙💙💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 💐💐💐💐💐💐 🌼🌼🌼🌼 💟💟💟 ❤️❤️ ❤️ | |
|
ممنون آقا جواد عزیز و دوست داشتنی سپاسگذارم🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺💐💐💐💐💐💐💐💐💐🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دست مریزا سروده ی بسیار بسیار زیبا
احسنت بر شما
🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳