يکشنبه ۴ آذر
عشق بی مثال شعری از توحید هاشملو قلمدار
از دفتر غم عشق نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۳۳ شماره ثبت ۱۲۶۰۳۷
بازدید : ۱۴۳ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر توحید هاشملو قلمدار
آخرین اشعار ناب توحید هاشملو قلمدار
|
معشوقه ی من نازنین دلبرم
میدونی تو هستی تاج سرم
وقتی نیستی تو کنارم
میشکنه بال و پرم
میره خواب از سرم
عشق من یدونه هستیم
درمونه هر چه دردم
تویی همه عمر و نفسم
بیا که جون نداره این تنم
خسته شدم جون به لبم
میمیره این دله تنگم
انگار که من تو قفسم
خسته ام بند اومده نفسم
تو همه دنیا بگردی
تو خواب و رویا
با چشم باز یا که بسته
تو همه کتابها و افسانه ها
بین همه مثل ها و قصه ها
عشق من مثالی نداره
آخه چشمون تو همه دنیای منه
زندگی و عشق و رویای منه
عزیزم دردت به جونم
نفس بکش نفست درمونه درده
مثل خوابه واسه این تنه خسته
عشق من بگم برات،دلم تنگه واست
غم من زیاده،زندگیم و ببین همش برآبه
عشق من برس به دادم،زندگی رفته از یادم
بال و پرم شکسته چی بگم از این تن خسته
بیا و دردام و دوا کن،این عاشق و از غما جدا کن
دل من دلبرکم نفس و همنفسم
عشق من تاج سرم بال و پرم
معشوقه ی زیبای من دلبر دلربای من
تو نباشی با من یا که دور باشی از پیشم
بی تو من میمیرم جونی ندارم به تنم
همه آدم و عالم می بینن من خیلی بی حالم
خوبی حال من تویی پر و همه بالم تویی
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم بانو آهنگران بزرگوار .پایدار باشید.🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌼🌼🌼🌼🪷🪷🪷🪷🪷🪷💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐🪷🪷🪷🪷🪷🌼🌼🌼🌼🌼🌻🌻🌻🌻🌻🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباودلبرانه بود