جمعه ۲ آذر
هوای منی شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ۰۱:۳۹ شماره ثبت ۱۲۵۷۹۵
بازدید : ۱۹۶ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
ای که هوای منی
هر نفسی ماجراست
ای که جدا از منی
بی تو من از من جداست
جان و جهان منی
غیر تو دیدن خطاست
هر که اسیر تو شد
از همه عالم رهاست
گر چه زمهر و وفا
این دل سنگت جداست
جان به فدای چو تو
بذل نمودن سزاست
من به تمنای......تو
جان بفشانم رواست
یار، که عشق آفرید
در دل من او خداست
قلب چو آیینه ام
مأمن مهر و وفاست
مريم رحمتی پویا "تمنا "
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس ممنون از محبتتون | |
|
سلام و هزاران درود ممنونم از محبتتون لطفتون مستدام 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺💖💖💫💫💖💖💫💫💖💖💫💫💖💖💫💫💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود ممنونم بزرگوار مهرتان مانا | |
|
سلام و درود ممنونم بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما