جمعه ۲ آذر
عشق یکطرفه شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ۰۱:۲۵ شماره ثبت ۱۲۵۷۷۵
بازدید : ۲۰۱ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
منم و یک دل پیچیده به آه
سوزنی گم شده در بستر کاه
مانده در بی کسی و تنهایی
آمد از چاله و افتاد به چاه
در مداری دوران میزنم و
گرد معشوق چو رعیت بر شاه
این مسیریت که هرگز نتوان
یافت بر کوچه ی خوشبختی راه
ما دو قطبیم دو قطب همنام
من کویرم تو چه سر سبز گیاه
کاش دستم برسد بر خورشید
تا بسوزانمش از حسرت و آه
گر تمنا کنی و........... دل ندهد
این که یک دل به میان، هست گناه
مریم رحمتی پویا "تمنا"
|
نقدها و نظرات
|
سلام و هزاران درود ممنونم بانو جان مهرتان مانا | |
|
درود و سپاس ممنونم بزرگوار | |
|
سلام و هزاران درود ممنونم از محبتتون لطفتون مستدام همچنین بزرگوار | |
|
سلام و هزاران درود ممنونم از محبتتون مهرتان مانا لطفتان مستدام | |
|
سلام و درود سپاس از توجهتون مهرتان جاویدان بزرگوارید | |
|
سلام و درود ممنون از محبتتون مهرتان مانا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بمانید به مهر و بسرایید