به نسیم صبحگاهان به ترنم بهاران
به نگین آفتاب و نخلهای استوار ریگان
به صفای مردمانش به رشادت شهیدان
بس خونگرم ودلیرند هم باوفایند اهل ریگان
همچون کوه در استقامت چون کویر باسخاوت
اهل ریگان یک صدایند با علی (ع)با ولایت
اهل ریگان همه یکرنگ شیعه و سنی با فرهنگ
غیرت و مردانگی را اونها نشان دادن در جنگ
اهل ریگان همه از جنس کویرند واسهء کویر میمیرند
همه عاشق به نمازند .بخدا نزدیکترینند
اهل ریگان اهل دردند،همیشه با فقر می جنگند
چون که از جنس کویرند قدر آب خوب میفهمند
آسمان شهر ریگان وقت شب پر از ستاره است
توی هر گوشه ء این شهر مسجدی با چند مناره است
توی این شهر کویری موقع اذان که میشه
صدای الله اکبر زمناره ها شنیده میشه
،،،,,,,,
ریگان،،،شهر شهیدان، زادگاه شیرمردان و دلیران
همچون یک نگین الماس میدرخشد دردل کویر کرمان
ریگان،،،عذر تقصیر جهان را بپذیر نه زبان نه کلمات قادر در وصف تو است
زآنکه ایثار گذشت رهرو راه شهیدان خدا ،با علی (ع) با ولایت یکصدا از مرام ومنش اهل تو هست
درودبرشما وریگانیهای عزیزو دلیر
زیبابود