پنجشنبه ۱ آذر
خداوند بلند مرتبه شعری از امیر محمد دهقانی
از دفتر بارگاه حق نوع شعر متن ادبی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۲۶ شماره ثبت ۱۲۵۱۰۳
بازدید : ۱۲۸ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر امیر محمد دهقانی
آخرین اشعار ناب امیر محمد دهقانی
|
®مقدمه کتاب®
به نام خداوندی که خالق این جهان پر راز است و خالق جهان کسب خرد.خداوندی که خالق هستی بازار پر رونق و پر جدل است.او دل آدمی را با وجود خود ساخت و تکه ای از آن را،از آن خود کرد.
این همه مخلوق از دستان و قدرت اوست؛پس باید او را سپاس و ستایش کنیم.مخلوقات جهان،شکر به جای آورید که درست است خالق خود را نمیبینید؛اما آن در دل های شما زنده و جاودان است.
خداوند،پر رمز و راز است و ما توانایی درک و تعقل در رموز بلند مرتبگی آن را نداریم.خداوندِ کریم و رحیم و جسیم و وسیم و شفیع،پر از آزادگی و رهنمایی،غمخوار بندگان خویش،در جهان،یکصد و بیست و چهار رهنما قرار داد که تکمیل کننده ی آنان حضرت نبی اکرم محمد صل الله علیه و آله است.
|
نقدها و نظرات
|
والا همه جا میگن ۱۲۴ هزارتا اگه میشه راهنمایی کنید که ویرایشش کنم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متن چالب است
جسارتا124000 نیست؟