پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر محمد دهقانی
آخرین اشعار ناب امیر محمد دهقانی
|
اهل و عیال جهان بی سر و پا،به دستان نبی اکرم هدایت می شد.همسری غنی از مال و ثروت جهان داشت که همسرش تمام اموالش را برای جهاد خداوند ادا می کرد.او را سه سال در شعب ابی طالب محاصره و تحریم کردند و هر تجارتی با بنی هاشمیان حرام بود.اما در محاصره نیز نبی اکرم دست از مبارزه با ظلم و ستم برنداشت و در علیه ظالمان حیوان صفت،اما آهو منظر ایستاد و مقاومت کرد.
بعد از سختی های بسیار پیغمبر به سفر حج رفت و بر سر دو راهی بر کوهی از پالان های اشتر ها جانشین خود را اعلام کرد.
امام متقین،ثانین الکتابین،امیر المومنین،حیدر کرار،را به عنوان ولی و سرپرست جامعه ی جاهلیت قرار داد و او را جانشین حق در جهان دنیوی اعلام کرد.
|
نقدها و نظرات
|
تشکر از استاد دزفولی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بر محمد صلوات