دوشنبه ۲۸ آبان
چشم بانو شعری از عرفان صفری
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۴۸ شماره ثبت ۱۲۴۹۰۴
بازدید : ۱۸۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب عرفان صفری
|
چَشمِ بانو خواب را دُزدیده اَز چَشمانِ ما
عشق آهنگین تراز شعرِ غزل وصف صنا
جانِ ما افسونِ شُداز دیدارِ آن حوری صِفت
مَردِ تنها را چه راحَت بی نَفَس کرداین هَوا
ما که خود دلداده ایم روئیایِ شَب از ما مَگیر
حرفِ دل داریمو در روئیا کمی بینم تو را
هر نفس جان سکوتم می ستاند صوت غم
ناگهان آواز شد این بغض بی سامان ما
هرکه عشقششُد مُعمّاحالِمن فهمیده است
راهِ گم راهیِ دِل را جُسته اَز این ماجَرا
دوستِ مهمانم خَبر کن اِی صَبا تنگاست دِل
بی نگاهش تیر می گرد چراغ جان چرا؟
شهر آرامَاست و دِل روئیایِ دوراَز او نَدید
عشقِ ما هم جاودانه میشَود ای آشنا
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از نظر شما استاد بزرگوار🌷 | |
|
درود بر شما ممنون از نظرتون 🌷 بسیاری از دوستان رویا رو در تلفظ به صورت رُیا می خواندند برای اینکه در تلفظ دچار مشکل نشوند و وزن عروضی شعر نیز حین خوانش برقرار باشد رویا رو به صورت روئیا نوشتم | |
|
درود بر شما استاد بزرگوار ممنون از نظر زیبا و دلنشین شما🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.