جمعه ۲ آذر
مَه مهتاب شعری از بابک پولادی فراز
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۴۳ شماره ثبت ۱۲۴۸۷۶
بازدید : ۴۳۰ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر بابک پولادی فراز
آخرین اشعار ناب بابک پولادی فراز
|
هر شب
بر حوضچه ی مَه
مهتاب...
خیره چشمان
بر
تُنگ آب بی ماهی!
بر
کران کردهی دور
راهت...
ز خیال می نگارم
نامه ی صلح دل را!!
به کبوتر آرزویم
در دمان طلوع
آفتاب
به پرواز می آرم!!
بر
اُمید گرفته ی حور
دستانت!!
که تو بستانی
زیتون شاخه ی عشق
را...
|
|
نقدها و نظرات
|
زیبا نگاهی شماست جناب استکی بزرگوار✍️💐 | |
|
درود و ارادت جناب انصاری ممنون از حُسن و نگاه شما✍️💐 | |
|
زیبا نگاهی کردید ممنون از نگاه پر مهرت ✍️💐 | |
|
ارادتمندم بانو بافقی بزرگوار✍️💐 | |
|
درود و ادب آذر دُخت مهر ماه ✍️💐💫 | |
|
ارادت دارم ممنون از نگاه پر مهرتان ✍️💐💫 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود