شنبه ۳ آذر
یادش بخیر بچه گیا شعری از علیرضا جهان آرا (جهان)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۵:۱۴ شماره ثبت ۱۲۴۷۴۹
بازدید : ۱۶۰ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر علیرضا جهان آرا (جهان)
آخرین اشعار ناب علیرضا جهان آرا (جهان)
|
یادش بخیر بچه گیا
- توی حیاط خونه ها
- حوض قشنگ ماهی ها
- نقش نگار کاشی ها
- یادش بخیر بچه گیا
- چه ساده بودیم بی ریا
- بازی بین بچه ها
- قایم موشک پا به هوا
- یادش بخیر بچه گیا
- تنگ غروب تو کوچه ها
- پیر وجوون وبچه ها
- شکوفه میزد رو لبها
- گلبوته ای ز خنده ها
- یادش بخیر بچه گیا
- دیدن رقص شاپرک
- بارون میومد نمنمک
- هوا بهاری بود خنک
- یادش بخیر بچه گیا
- صبح و سحر وقت دعا
- زمسجد و مناره ها
- صدای بانگ ربنا
- یادش بخیر بچه گیا
- معنی نداشت غصه و غم
- با مشکلات بیش و کم
- بودن همه کنار هم
- یادش بخیر بچه گیا
- یادش بخیر بچه گیا
- یادش بخیر بچه گیا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یادت میاد بچه گیا
اتاق اسباب بازیا ی
سپیده بر شعر شما تاثیر نداشته؟.
موفق باشید .