جمعه ۲ آذر
دماوند شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۸ شماره ثبت ۱۲۴۷۰۴
بازدید : ۱۱۱ | نظرات : ۱۳
|
|
در میان جنگل انبوه افکار
در پیچش بوی کلافگی
میان امواج سهمگین بی حوصلگی
کنار تخته سنگ عظیم مشکلات
بالای شاخه نازک تاک تنهایی
در همهمه ی آوای پر سوز پرستوهای بازمانده
کور سوی نور امیدی
از روزنه ی برگ های پنجه ای افرا
میتابد بر دریچه قلبم
و من در گیرو دار روزمرگی
هنوز استوارم همچون کوه دماوند.
|
نقدها و نظرات
|
بله بسیار واقعه ناگواری بود و دل همه را به درد آورد
به امید پیروزی فلسطین | |
|
بله بسیار واقعه ناگواری بود و دل همه را به درد آورد
به امید پیروزی فلسطین | |
|
درود برشما
بزرگوار سپاسگزارم زیبا نگاهید
مستدام باشید🙇♀️🌹 | |
|
سلام و عرض ادب بانوی گرانقدر
سپاس از توجه شما | |
|
سپاسگزارم استاد گرانقدر از توجه و نگاه پر مهرتان
پاینده باشید 🙇♀️🙇♀️ | |
|
درود و عرض ادب سپاسمندم بزرگوار🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کشتار بیمارستان غزه مرا بیاد کشتار میدان شهدا در زمان انقلاب انداخت
که رژیم منحوس پهلوی بدنبال این کشتار و از برکت خون شهدا به زباله دان تاریخ پیوست