پنجشنبه ۲۴ آبان
دام جنون شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۳۳۲۷۲
بازدید : ۶۵ | نظرات : ۸
|
|
آمده ام که سر نهم به کوی پر ز مهر تو
آمده ام رها کنم تمام جسم و روح خود
آمده ام ندا دهم به مردمان پر ز شور
آمده ام سوا کنم مهر تو از دام جنون
آمده ام شوم فدا در ره خاک پای تو
آمده ام شوم غلام بر در سر سرای تو
آمده ام که بشنوی ندای خفته در گلو
آمده ام ببین مرا از پس پرده حیا
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ارادت استاد گرانقدرمم سپاسگزارر نگاه و مهر شما هستم عذر خواهی میکنم بابت تاخیر در پاسخگویی مستدام باشیدد در پناه حق | |
|
درود و عرض احترام استاد بزرگوارم سپاسمند مهر و نگاه پر مهرتان هستم زنده باشید به مهر🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب و احترام بانو جان بله درسته عاشق و معشوق مکمل هم هستن در طول زندگی و عشق سرمنشآ امید است و روشنایی و عاشق اینه معشوق است .👏👏👏🌷🌷 | |
|
درود بزدگوار زنده باشید🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است