جمعه ۲۵ آبان
دلم یه همصدا میخواد شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۱۴ شماره ثبت ۱۲۴۳۹
بازدید : ۹۲۵ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
عجب دردیست بی یاری !
همش بیخواب و بیداری
چه خوب می فهمی این درد و
اگه حال ِ منو داری !!
عجب دردیست تنهایی !
دلت میگیره هر جایی
چه خوب می فهمی این درد و
اگه مثل ِ من و مایی !!
دلم یه آشنا میخواد
یه یار ِ با وفا میخواد
میخوام برپا کنم عشق و
دلم یه همصدا میخواد
میخوام وقتیکه بارونه
درخت ترانه میخونه
برم با یار ِ خود بیرون
بگردم مست وِ مستونه
میخوام وقتی هوا خوبه
دلم از عشق آشوبه
برم با یار خود بیرون
همون یاری که محبوبه
دلم یه آشنا میخواد
یه یار ِ با وفا میخواد
میخوام برپا کنم عشق و
دلم یه همصدا میخواد
دیگه ازبیکسی خسته م
بدون یار بشکسته م
دلم داد میکشه برمن
چرا بی یار بنشسته م !!
دلم یه دلبری میخواد
سرم یه همسری میخواد
اتاقم از رمق افتاد
کنارم یاوری میخواد !
دلم یه آشنا میخواد
یه یار ِ با وفا میخواد
میخوام برپا کنم عشق و
دلم یه همصدا میخواد
|