مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
پنجشنبه ۱ آذر
دفاتر شعر سعید صادقی (بینا)
آخرین اشعار ناب سعید صادقی (بینا)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
چشم سفیدی
ای عشق
مو سفیدم کردی
جای رو سفیدی
نقدها و نظرات
سلام و درود
سید بزرگوار
ممنونم از شما
درود فراوان بانو شاهزاده
ممنونم از شما
درود فراوان خدمتتان استاد بانو عجم عزیز
ممنونم از نگاه زیبایتان و همچنین گلهای زیبایی
که کاشتید درود فراوان بر شما
درود بر شما جناب حکیم ارجمند
عرض ادب و احترام
زنده باشید
لطف بی حدتان مستدام
درود فراوان
درود بر شما
خیلی ممنونم
از دعایتان
سلام و درود بر شما بانو
بله واقعا همینطوره
موفق و پیروز باشید خانم زند ارجمند
درود فراوان جناب مدهوش ارجمند
زیبا نگاهید بزرگوار
خوشحالم بر دل نشست
درود فراوان بر شما
سلام و درود بر شما بانوی عزیز
بانو آذر دخت محترم
درود فراوان بر شما
سلام و درود محمد عزیز
خوش آمدی
۵
درود فراوان استاد
سلام و درود خدمتتان بانو خضری ارجمند
درک کنید عشق چشم سفید است
لا جرم درد می کشبد
درود بر شما
درود بر شما یانو تیر ارجمند زنده باشید و پایدار
درود بر شما
سلام و درود خدمتتان جناب رمضانی ارجمند
درود فراوان بر شما زیبا نگاهید ممنونم
سلام و درود خدمتتان بانو دهقانی عزیز
زیبا نگاهید بزرگوار
بله عشق تلخی هم دارد
که البته من شاید این رویش را به نمایش
گذاشتم
درود بر شما
درود فراوان بانو صدری ارجمند
زیبا نگاهید بزرگوار ممنونم
خدا کارهای عجیبی برای خلقش دارد
که همه ختم به خیر می شود
درود بر شما جناب شفیعی عزیز
ممنونم از زیبا نگاهی تان
درود فراوان بر حضور زیبایتان
زنده باشید و پاینده
جناب به گزین
درود بر شما
ممنونم بانو
عشق گاهی چشم سفیده دیگه
ممنون ممنونم
سلام و درود جواد عزیز
باشه چشم حتما سری خواهم زد
ممنونم الطافت هستم
درود بر تو
خیلی ممنونم درود بر شما بزرگوار
درود فراوان بزرگوار
زنده باشید و برقرار
ممنونم از نگاه زیبایتان
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان نویسا
بمانید به مهر و بسرایید