جمعه ۲ آذر
اشک و آه ستاره شعری از زیبا آصفی(آمــین)
از دفتر سایۀ سکوت 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۰:۴۳ شماره ثبت ۱۲۳۴۰
بازدید : ۷۴۹ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر زیبا آصفی(آمــین)
آخرین اشعار ناب زیبا آصفی(آمــین)
|
«اشک ستاره»
1
از اشک بانو ستاره
آسمانِ شب
ستاره باران می شود...
2
اشک ستاره در دل شب
بارش شهاب می شود
وقتی بوسۀ مهتاب را
در بستر نرم امواج برکه
بر گیسوی پریشان بید مجنون می بیند...
3
طلوع زایش ستاره های جوان
انفجار نوریست از
اشک ستارۀ پیرآسمان...
«آه ستاره»
1
ستاره آه میکشدُ
شهاب میشود
وقتی مهتاب دلربا را
در آغوش برکه می بیند...
2
آه ستاره در آسمان شب میپیچد
وقتی هم اغوشی مهتاب و بید مجنون را
در بستر برکۀ جادویی به چشم میکشد...
زیبا آصفی(آمــین)23/بهمن/91 تهران
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.