جمعه ۲ آذر
تنها درخت سبز شعری از دنیا شریفی راد
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ۲۳:۳۹ شماره ثبت ۱۲۳۳۰۵
بازدید : ۲۴۲ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب دنیا شریفی راد
|
هر بار از این کوچه رد میشم
با خاطراتت زیر و رو میشم
رو جسم این تنها درخت سبز
یادآور فصل خزون میشم
هر بار بارون میزنه انگار
دستاتو تو دستام میگیرم
آروم می چرخیم با بارون
من توی آغوش تو گم میشم
|
نقدها و نظرات
|
درودها بر شما شاهزاده خانوم🪷🙏🏻 | |
|
🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻 💙💙💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 💐💐💐💐💐💐 🌼🌼🌼🌼 💟💟💟 ❤️❤️ ❤️ | |
|
🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻 💙💙💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 💐💐💐💐💐💐 🌼🌼🌼🌼 💟💟💟 ❤️❤️ ❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮 | |
|
سلام بر شما ممنون از لطف شما🙏🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیباییست🌺🌺👏