به نام خدا
سلام بزرگان شعرناب
یادم نیست چند بار در آزمون استخدامی دبیری ادبیات فارسی شرکت کرده ام....؟؟؟
شاید ۷ بار یا ۸ بار....
نمی دانم حکمتش چیه؟؟
اما امروز
در تاریخ
1402/06/07
جواب آزمون اومد اما ۸ باره رد شدم...
ای بابا غصه خوردن که نداره...
انگار چی شده فقط ۸ بار رد شدی!!!
لابد قسمت نیست معلم بشی ای بابا همون سوخت بری بهتر است!!!
روزی رسان که خداست...
خدا بهتر از حال ما بندگان با خبر است...
آخرش که همه رفتنی هستیم....
رفتنی هستیم شاید نیمه شبی
با درد قلب یا کلیه درد یا میگرن های مزمن یا تنگی نفس های بی امان و الحمدالله درد زیاد دارم....
از سوزش قلب بگویم یا از ضربان نامنظمش....گهی کُند گهی تند مثل کولر آبی....
از سنگ کلیه بگویم یا بیماری مادرزادی نعل اسبی اش یا عفونت های مکرر و پروستات داغون که مثل شیر فلکه داخل حیاط بی بی خراب است و چکه می کند....
از سردردهای عجیب و غریب بگویم یا میگرن های تپش دار....
باز خداروشکر می گویم هزاران مرتبه خداروشکر....
الحمدالله الحمدالله....
خدایا سپاس ....
مال دنیا می ماند و ما رهسپاریم....
درد زیاد است اما خدا درمان دردهاست....
حرف بسیارست اما اکتفا می کنم....
اندک درد دلی بود با دوستان ناب شعرناب....
🙏🏻🙏🏻🌹🌹