بیا مهدی امام منتظر ای یوسف زهرا
یوسف زهرا
بود عالم همه در انتظارت ای شه ولا.
ای شه ولا
مرا این بلبل طبعم زهجرت در فغان گردید
بهارا کی تو آیی گلشن دنیا خزان گردید
گرفته جای حق را باطل و هم حق نهان گردید
بیا ای مصلح کل صاحب عصر و زمان ما.
عصر وزمان ما
بیا مهدی امام منتظر ای یوسف زهرا
یوسف زهرا
بود عالم همه در انتظارت ای شه ولا.
ای شه ولا
کجایی ای گل زهرا نجف یا کربلا باشی
کنارکعبه ی یا در حریم مصطفی باشی
و یاهم سامره یا کوی مولایم رضا باشی
ترا جویند همه ای رهبر والا تبار ما.
والا تبار ما
بیا مهدی امام منتظر ای یوسف زهرا
یوسف زهرا
بود عالم همه در انتظارت ای شه ولا
ای شه ولا
بیا گیر ای شاها تو انتقام خون مظلومان
بیا بنما تو ویران خانه ظلمِ ستمکاران
بود دلهای ما خون از فراغت ای شه خوبان
ز هجرت گلشن هستی خزان است ای بهار ما
ای بهار ما
بیا مهدی امام منتظر ای یوسف زهرا
یوسف زهرا
بود عالم همه در انتظارت ای شه ولا
ای شه ولا
من سامع ندارم جز ولایت ای شه برتر
بیا بردار حجاب از چهره ای سلطان بحر وبر
بود عشاق تو در انتظارت بی حد و بی مر
قدم در کلبه احزان به نه ای خسرو قلبها
خسرو قلبها
بیا مهدی امام منتظر ای یوسف زهرا
یوسف زهرا
بود عالم همه در انتظارت ای شه ولا
ای شه ولا
بسیار زیبا و شورانگیز بود
در وصف انتظار
یا مهدی(عج) ادرکنی