مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
پنجشنبه ۱ آذر
دور باشی در امانم شعری از محمد خوش بین
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۳۵ شماره ثبت ۱۲۲۶۴۸
بازدید : ۸۶۰ | نظرات : ۱۲
آخرین اشعار ناب محمد خوش بین
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
شَب و بیداری، شانهٔ مردانه
عَشقِ دیروزم، تو نمیخواهی
مَن و جام می مَست و دیوانه
و تو شِعرم را که نمیخوانی
شدی بیگانه ،که نمی دانی
غم و اسرار از دل ویرانه
تو نمیدانی ، پا به پای هم
هر دو میمیرند شمع و پروانه
با محبت هستی تو بیگانه
دَر جَهالَت گشتی تو یکدانه
نیست کنار تو مثل من دیگر
که به کرکس میگویی پَروانه
همه شب ذکر از تو میگویم
از خداوند رانده و منفورم
به جهنم یا به نرسیدن تا
به تو در این جهان مامورم
تا سحر من خواب ندارم
تو چه میدانی از جهانم
سَر بیکَسی بِه سلامَت
تو که دور باشی در امانم
نقدها و نظرات
درود استاد عزیز سپاس از حضورتان🌹🌹🌹
درود بزرگوار سپاسگزارم از حضورتان 🌹🌹🌹
درود بانو زند سپاس از حضورتان 🌹🌹🌹
درود استاد عزیز لطف دارید سپاسگزارم🌹🌹🌹
درود استاد بزرگوار لطف دارید چشم استاد تو به من خوش بین باش فرصتی ده نفسی چاق کنم من به تو خوش بینم تو به من خوش بین باش🌹🌹🌹
درود استاد عزیز لطف دارید سپاسگزارم🌹🌹🌹
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.