يکشنبه ۲۷ آبان
تورو دوست دارم شعری از اسماعیل خدایاریان
از دفتر رویا نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۰:۵۸ شماره ثبت ۱۲۲۱۸
بازدید : ۸۳۴ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر اسماعیل خدایاریان
آخرین اشعار ناب اسماعیل خدایاریان
|
به نام خالق باران
@ تورو دوست دارم عزیزم
ولی نفرین به زمونه
که نمیذاره واسم
جایی تو زندگیت بمونه
@ تورو دوست دارم عزیزم
منو دوست داره ستاره
آخه تو سیاهی شب
چشماتو یادم میاره
@ تورو میخونم اگرچه
ناامیدم از جوابت
تویی که منو ندیدی،
هیچ وقت حتی تو خوابت...
@ اما من تورو میبینم
که مثه صبح سپیدی
تورو میخونم و میرم
تو صدامو نشنیدی
@ تورو میخونم ومیرم
دیگه از عاشقی خستم
دیگه واسه ی همیشه
پر پروازمو بستم...!
@ میرم اما خوب میدونم
آهه این دله دیوونه
یه روزی آخر دنیا
رویاهاتو میسوزونه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.