پنجشنبه ۱ آذر
آفاق رهایی شعری از زهرا شمشیری
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ۰۱:۱۷ شماره ثبت ۱۲۱۹۱۵
بازدید : ۳۴۳ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب زهرا شمشیری
|
آینه،آسمان ودل
این هرسه وسیع تمام نما
در کشاکش امواج روزگار
چنان کشتی نجات
اشک را به لبخند بدل می کنند
در آن هنگام که گلوله های تردید
با قساوت خویش
باور های آدمی را نشانه می روند
و رنج این مهمان ناخوانده
ضعف را به ارمغان می آورد
آینه،آسمان ودل
نوید آرامش ویقین می دهند
و در اوج تاریکی شبی سهمناک
از طلوع آرزوها سخن می گویند
|
نقدها و نظرات
|
سلام از حسن نظر شما متشکرم. | |
|
سلام،از حسن نظر شما متشکرم. | |
|
سلام از حسن نظر شما متشکرم. | |
|
سلام از حسن نظر شما متشکرم. | |
|
سلام از حسن نظر شما متشکرم. | |
|
سلام از حسن نظر شما متشکرم. | |
|
سلام از حسن نظر شما متشکرم. | |
|
سلام از حسن نظر شما متشکرم. | |
|
سلام از حسن نظر شما متشکرم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود